Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~marylinmanson1 | użytkownik

imię i nazwisko adresopole zarejestrowany15.01.2008 @04:57:26 ostatnio na stronie19.09.2017 @23:57:02

jeśli oglądam zdjęcia to zawsze cała galerie albo duży procent,wtedy wyłania się cała opowieść o artyście i jego ewolucja .............z reguły !!!!!!!



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty137 komentarze5787 posty na forum0

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~GloomyRaven    27.01.2008 @01:23:56
Rasowy spontan!
_______
JESTEŚ Z PUSZCZYKOWA? ZAPRASZAM DO: http://www.digart.pl/grupy/9730/Puszczykowo_Photographers/
~marylinmanson1    27.01.2008 @00:30:50
widzisz ja oceniam cos tylko na podstawie własnych odczuć i kryteri a nie napodstawie tego co napisali inni,zupełnie tego nie czytam .ludzie wysoko oceniają sobie prace bo się rewanzują za dobre komętarze a ja jestem obiektywny,szukam głębi i artystycznych zawartości .jesli cos mi się nie podoba z reguły olewam temat i przechodze dalej nie wystawiajac oceny,ale w niektórych sytuacjach musze tą zasade złamać.nie jest to zadna zemsta tylko myśle sobie wtedy ze skoro ty byłes na tyle szczery oceniając moją prace pewnie tego samego zyczyłbyś sobie z mojej strony.
~GloomyRaven    27.01.2008 @00:14:50
Mizerna to raczej jest Twoja zemsta ................
_______
JESTEŚ Z PUSZCZYKOWA? ZAPRASZAM DO: http://www.digart.pl/grupy/9730/Puszczykowo_Photographers/
~Mijagi    26.01.2008 @22:14:36
Mimo wszystko twoje argumenty do mnie nie docieraja.Mozna fotografowac obiekty niezbyt "piekne" ale poprawnie technicznie i z wyczuciem.A ten efekt jest naprawde kiepski i niszczy zdjecie.A co do twoich ocen : Jesli oceniasz kiepsko to prosilabym o uzasadnienie bo tekst " Nie podoba mi sie" nie pomaga mi w ulepszaniu techniki.
_______
Eyes like a shutter, mind like a lens.
~Mijagi    26.01.2008 @21:38:32
Bardzo dziekuje za jakze "obiektywna" krytyke XD
_______
Eyes like a shutter, mind like a lens.
~graymiwciaz    26.01.2008 @21:33:48
spoko.. nie ty pierwszy masz sie za master of foto kometarzy al'a twoj juz nawet nie czytam
_______
"Większość ludzi nie poznałaby dobrej muzyki nawet gdyby podeszła ona do nich i ugryzła ich w dupe "
~AaGgIi    26.01.2008 @20:22:41
hehe az jedna mewa i jeden łabędz wiec nei wiem czy tak pełno nom ale, a co do ujęć jak ludzie jedzą nom ma się gusta i guściki zdecydowanie można całkiem w ciekawszy sposób ująć jak ktoś je
_______
"Taniec to nie układ figur, żeby się go nauczyć trzeba go pokochać."
~cetuja    26.01.2008 @20:03:35
dzieki za kometarz a prace twoje bardzo charakterystyczne i fajne wiec czegusz Ci jeszcze trzeba?
~MaliciousAngel    24.01.2008 @19:05:32
Myslałam, ze Twoja
Zboczenie przez hobby, wybacz
~malymaciek    23.01.2008 @16:37:02
Dzieki za cieple slowa hehe Pozdrawiam, ciekawy styl heh demoniczny :p
~Alexandra35    21.01.2008 @15:35:01
Dzięki serdeczne
_______
Nie otwieraj się za szeroko - przeciągi są niezdrowe.
Poprzednia strona 1 ... 6 7 8 9
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt